F
F.d. 5106
Guest
Det är mycket nu, men hann i allafall ta lite bilder på chevan i går.
Detta ska alltså bli en kombinerad campingvagn och en bil som går att åka till bygghandeln eller återvinningen med (last-åsna)
En säng blir det, på tvären längst bak, måtten blir som max 190cm lång och 160cm bred,
det är i kortaste laget för mig, men det får funka
. Det frugan gillade med sängen var att ventilationsrutorna med orginal myggnät sitter i underkant på dom stora fönstren och blir i höjd med madrasserna........ alltså där jag har mina fötter (förstår inte vad hon mednade med det
)
Sedan bygger jag ett köksskåp som går att lyfta ut.
Förvaring blir under sängen mestadels.
Markis ska också monteras.
Bilen är ett bra obj att bygga på, endast 8150 mil sedan såld i sverige
Lite rost finns, men inget som man verkligen ryser inför, den ska få en ordentlig polering nu snart så blir den blank och fin.
Det finns lite andra grejor som ska fixas med den; Någon har försökt koppla in bra ljud i den.......Det gick tydligen inget bra
(En bas i nått hjulhus, EN enda vanlig högtalare
och två skrikor, men kablar till förbannelse.
Porrbelysning upp efter taket, verkar vara orginal, men tänds när man öppnar framdörrarna , ca 20st 5w lampor
No no no....
Sedan är det bara avgassystemet som skrammlar lite när man "Ger-på"
Bilder
Sån här hittade jag lite överallt
Dessa såg till att bilen inte startade i går morse , hade väl dörrarna öppna hela fredagkvällen + stereon då med alla slutsteg .
Lite "Romantisk" inredning
Fick med 11 hjul till den
Detta ska alltså bli en kombinerad campingvagn och en bil som går att åka till bygghandeln eller återvinningen med (last-åsna)
En säng blir det, på tvären längst bak, måtten blir som max 190cm lång och 160cm bred,
det är i kortaste laget för mig, men det får funka
Sedan bygger jag ett köksskåp som går att lyfta ut.
Förvaring blir under sängen mestadels.
Markis ska också monteras.
Bilen är ett bra obj att bygga på, endast 8150 mil sedan såld i sverige
Lite rost finns, men inget som man verkligen ryser inför, den ska få en ordentlig polering nu snart så blir den blank och fin.
Det finns lite andra grejor som ska fixas med den; Någon har försökt koppla in bra ljud i den.......Det gick tydligen inget bra
och två skrikor, men kablar till förbannelse.
Porrbelysning upp efter taket, verkar vara orginal, men tänds när man öppnar framdörrarna , ca 20st 5w lampor
Sedan är det bara avgassystemet som skrammlar lite när man "Ger-på"
Bilder
Sån här hittade jag lite överallt

Dessa såg till att bilen inte startade i går morse , hade väl dörrarna öppna hela fredagkvällen + stereon då med alla slutsteg .

Lite "Romantisk" inredning

Fick med 11 hjul till den