Gunillas Kenth
HBK in Memoriam
- Kommun
- Hässleholm
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Tråden handlar om vad JAG brukar lasta! Lilla gumman har nog en vääääldigt lång lista!!Jag gillar kolumnen "Lasta".
Den skvallrar om att ni i princip alltid är redo och att det mesta redan finns i bilen. Vår lista är aningens längre...![]()
Påställning om den varit avställd. Inte bra att glömma.Det bästa med att vara glömsk är att allt redan är glömt i husbilen.
Jag fokuserar bara på mobilen, plånboken och fylld vattentank så jag behöver ingen lista, resten ligger på min bättre hälft att komma ihåg.
Det som saknas när vi är ute på resa köper vi nytt och det är förvånansvärt sällan vi behöver köpa något nytt, i somras fick jag dock köpa en ny vindjacka, så glömsk som man är så köpte jag en grön, när jag sen skulle hänga in den i husbilens garderob så hängde redan en annan grön vindjacka där, som var min.
Om jag gör en lista så kommer jag bara glömma bort att titta på den eller undra vart jag har lagt den.
På förra husbilen hade vi stödben, var husbilen upphissad så satte jag alltid veven hängandes på ratten, någon lista hade inte hindra mig från att köra iväg.![]()
Påställning om den varit avställd. Inte bra att glömma.
Det bästa med att vara glömsk är att allt redan är glömt i husbilen.
Jag fokuserar bara på mobilen, plånboken och fylld vattentank så jag behöver ingen lista, resten ligger på min bättre hälft att komma ihåg.
Det som saknas när vi är ute på resa köper vi nytt och det är förvånansvärt sällan vi behöver köpa något nytt, i somras fick jag dock köpa en ny vindjacka, så glömsk som man är så köpte jag en grön, när jag sen skulle hänga in den i husbilens garderob så hängde redan en annan grön vindjacka där, som var min.
Om jag gör en lista så kommer jag bara glömma bort att titta på den eller undra vart jag har lagt den.
På förra husbilen hade vi stödben, var husbilen upphissad så satte jag alltid veven hängandes på ratten, någon lista hade inte hindra mig från att köra iväg.![]()