• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Chausson plåtis?

Vera2018

HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
35007
Medlemskap
2024
Hej!
Någon i gruppen som kör en Chausson TWIST V697 o kan ge ris/ros om den?
Tack på förhand.
mvh/
Tony o Eva
 

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Kör inte Chausson men har kollat på, en till salu bil, på nätet. Fiat är ju lika oavsett vilken byggare det är på inredningen. När jag tittar på bilderna ser det bra ut. Två saker som jag regerar på. Bara ett avlopp i dusch golvet. De blir vatten kvar på golvet om bilen står snett "åt fel håll" och det gör den nästa alltid. Det finns inte mycket plats för stolar, bord och annan utrustning. Kolla vad som går in med handlarens möbler.
 

chaus&son

HBK Medlem
Inlägg
77
Kommun
Olofström
HBK-Nr
32953
Medlemskap
2024
Vi har en Chausson Blackline V697 Premium och vi är jättenöjda. En plåtis är en plåtis och lite trång, men det vet man när man köper den. Skåpen och hyllan i bagaget går att plocka ut så det blir större plats för det man använder på resan.
Det kan inte vara jättestor skillnad på plåtisar från Chausson.
 

Vera2018

HBK Medlem
Inlägg
8
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
35007
Medlemskap
2024
Vi har en Chausson Blackline V697 Premium och vi är jättenöjda. En plåtis är en plåtis och lite trång, men det vet man när man köper den. Skåpen och hyllan i bagaget går att plocka ut så det blir större plats för det man använder på resan.
Det kan inte vara jättestor skillnad på plåtisar från Chausson.
Tack för svar.
 
Toppen