• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chat innan läggdax?

H

hianders

Guest
Är någon/några sugna på chat en liten stund innan läggdax?

Inger:wideeyed:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap
2025
Sv: Chat innan läggdax?

Bra att du sparkar på oss, så vi inte somnar i soffan:)

H

hianders

Guest
Sv: Chat innan läggdax?

Tack själv Yvonne & Frank för en trevlig pratstund igårkväll!! Yvonne & Frank tillhör de "gamla" gardet av chattarna och vi och många fler har ju blivit vänner för livet. Jag hade också en trevlig pratstund med en relativt ny medlem, frykis fr Västerås, som jag kunde tipsa om boken Resa i österled för en resa till Ungern. Jag vill minnas att det fanns ett kapitel om Budapest där.

Så välkomna in fler. Troligen är det mest sannolikt att några är inne ganska så sent på kvällen då inte det är så mycket på TV eller överhuvudtaget inte är något bra att titta på.

Man går in på chatten via chat-symbolen eller Besökare nu. Om man inte varit inne någon gång förut så är ett gott råd att koncentrera sig på en eller två personers inlägg till att börja med. Börja gärna med att skriva namnet först så man ser vilket inlägg man svarar på. Man kan också klicka på symbolen till höger i chatten, då kommer namnet upp automatiskt i dialogrutan.

Lycka till!
:yes:

Inger

Senast redigerad av en moderator:
Toppen