• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chartagogardin

gunnar.wistedt

HBK Medlem
Kommun
Salem
HBK-Nr
17063
Medlemskap
2025
Köpte i höstas en Chrtago av Albin Persson i Arboga.I vintras när vi var i Spanien gick gardinen som sitter vid vindrutan sönder.Lagades hjälpligt i avvaktan på utbyte av en ny(garantigrej) I dag 6 mån efter vi anmälde skadan har vi fortfarande inte fått någon ny. Är det någon annan som gjort samma erfafenhet

Våran lagades tillsammans med lite små fix av samma handlare på garanti.

Vi fick en tid som passade bägge parter efter någon vecka. Har fungerat sedan dess.

Inte acceptabelt att det ska ta 6mån, sälja bilar klarar dom flesta ,men ta hand om sina kunder efter köp ska vara lika viktigt, köpte min Chartago i Örkelljunga dom få problem som varit har lösts snabbt.

Ett av problemen är att husbilstillverkarna, inkl. Carthago, prioriterar nytillverkning och försäljning före reservdelar till redan sålda bilar.

// Niklas

Tillbaka
Toppen