• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Caravanhallen - "Det är många som ringer nu..."

MonKen

HBK Medlem
Inlägg
243
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
25855
Medlemskap
2024
Har på telefon försökt att nå verkstan på Caravanhallen Västerhaninge under hela augusti utan framgång. "Det är många som ringer nu..."! Är det någon som kan tipsa om hur man kommer i kontakt med verkstan, eller kanske till och med kan tipsa om någon annan verkstad som kan åta sig en skadebesiktning. Lite ironi i mitt inlägg, men otroligt trött på att höra rösten "Det är många..."
 

kullen

HBK Medlem
Inlägg
367
Kommun
Botkyrka
HBK-Nr
3656
Medlemskap
2024
Har på telefon försökt att nå verkstan på Caravanhallen Västerhaninge under hela augusti utan framgång. "Det är många som ringer nu..."! Är det någon som kan tipsa om hur man kommer i kontakt med verkstan, eller kanske till och med kan tipsa om någon annan verkstad som kan åta sig en skadebesiktning. Lite ironi i mitt inlägg, men otroligt trött på att höra rösten "Det är många..."
Prova med Hymer försäljaren i Tumba.
 

Peter & Lorella

HBK Medlem
Inlägg
459
Kommun
Täby
HBK-Nr
31686
Medlemskap
2025
Har också testat att maila till dem, ingen respons på snart 6 månader.
Antigen har det hamnat i skräppostfiltreringen, eller så svarar de inte på mail.

Enda raka - är att åka dit... Men alla har inte den möjligheten.
 

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Har på telefon försökt att nå verkstan på Caravanhallen Västerhaninge under hela augusti utan framgång. "Det är många som ringer nu..."! Är det någon som kan tipsa om hur man kommer i kontakt med verkstan, eller kanske till och med kan tipsa om någon annan verkstad som kan åta sig en skadebesiktning. Lite ironi i mitt inlägg, men otroligt trött på att höra rösten "Det är många..."
Har du provat Torvalla LVC? Kanske kan det vara ett alternativ :)



//Jocke
 

olivia

HBK Medlem
Inlägg
34
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
3007
Medlemskap
2024
Vi har också upplevt samma problem, ringt verkstad, försäljning, butik ingen framgång på flera veckor, även mail för ca 4 mån. sedan, inget svar. Vi åkte dit, en fredag, tyvärr, stängde tidigt på fredagar men hade ingen upplysning om det på hemsidan. Åkte dit igen, bokade service åkte hem och sedan tillbaka igen när det var dags för service. Man blir sååååå trött på att de inte rätas till, det är inget nytt, tyvärr.
 
Toppen