• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Campingbutik i Albir?

Molly

HBK Medlem
Kommun
Pajala
HBK-Nr
671
Medlemskap
2025
Är det någon som vet adressen och namnet på en butik i Albir som säljer campingutrustning?
MVH Molly

Sv: Campingbutik i Albir?

jeg tror ikke at det er noen i albir men det var en i benidorm på venstre siden ved camping al raco:)

Hej, när jag var där sist ligger det en liten ganska nära Mendoza som man kommer till när man kommer från Benidorm.
Malte:yes:

Butiken heter 'International Campingshop' vi var där häromdagen o köpte en gasolflask anslutning, på kortinköpskvittot står tyvärr ej gatuadressen.
Från Benidorm på väg N332 inkommen i Albir, tag första rondellens tredje avfart, butiken ligger på höger hand. Parkera intill trottoaren affärens skyltfönster syns knappt förrän man gått ur bilen!

Tillbaka
Toppen