• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Camping...???

roker

HBK Medlem
Inlägg
136
Kommun
Gävle
HBK-Nr
25903
Medlemskap
2024
Hej. Vi som läser husvagn och husbil, min husbil, samt nätbaserade campingsajter, kanske kan uppvakta redaktionerna med tips och frågor som de som har betalda journalister kan undersöka, de gör väl det redan i viss mån, men kan säkert bli bättre på att uppvakta kommunala tjänstemän. mvh Rolf.
 

håkansson2

HBK Medlem
Inlägg
1.574
Kommun
Kinna
HBK-Nr
21121
Medlemskap
2024
Tror inte denna klubb kan generera arbetsuppgifter som motiverar en heltidsanställning.

Tror heller inte att en anställning är den bästa lösningen, med tanke på alla de förpliktelser som rollen som arbetsgivare medför.

Tror istället att den bästa lösningen vore att anlita en konsult på timbasis.

Pålle
Håller med dig. Det duger inte att någon gör något någonstans utan jag tror det behövs en lämplig person som har möjligheten att ta hand om helheten. Kommer att tänka på en person som nog har den rätta kompetensen men han lämnade forumet, tillsammans med flera andra, i samband men en schism för något år sedan.

Att som flera framhåller här förvänta sig att medlemmar skall höra av sig till styrelsen om de vill hjälpa till räcker inte. Det måste vara styrelsens ansvar att leta upp den personen/konsulten som har erfarenhet av att påverka samhällsansvariga och media.
 
Toppen