• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camping International La Marina

• Startad av Startad av F.d. 1649
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 1649

Guest
Hej.
Finns det någon på denna Camping?Jag undrar hur det är där och hur mycket folk finns där är internet lika långsam som i fjol? Vädret är väl bra som vanligt?
Mvh Jan-E.

Sv: Camping International La Marina

Hej vi tittade in där för 2 veckor sedan, 2 dagar efter regn oväder det var blött på många platser, många platser var tomma, vi stanade inte det är inte värt det hutlösa priset.Vi fricampade 25 m från stranden i La Marina i 10 dagar bland andra 10 husbilar från tyskland, holland,frankrike, vad är ni alla svenskar ??. Denna helgen " lyxar "vi till på camping Bahia i Santa Pola, mycket fin camping med alla faciliteter till pris av 15E/dygn med ström och fungerande gratis WIFI om man har camping card.Här är det mycket varmt sedan 2 veckor + 30 grader + 26 i vatnet, så solparasol är ett måste på stranden.
Varma hälsningar Stig Kristina.:twitcy:

Sv: Camping International La Marina

Hej.
Tack för svaret.Stannar man bara några nätter så blir det dyrt men är man där 5-6 månader blir det billigt om man tänker på all service som finns.Det som jag klagar på är små platser och för mycket hundar.Campingen i Santa Pola har blivit dyrare sen i fjol då kostade den väl ca 8€?Men jag tycker att den ligger för långt från havet.Vi kommer ditåt i December.Förresten fanns det inga svenskar på La Marina Camping,det brukar alltid vara över 5 bilar där.
Mvh Jan-E.

Tillbaka
Toppen