• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camping chegues cordinater

F

F.d. 53498

Guest
Är det nån som har filerna för att ladda in camping chegues (förlåt stavning) campingplatser i Europa. Jag har hittat den stora holländska Arcies men får inte in dom i min Garmin 760.

Vi står nu i Malmö och åker i morgon kl 10.00 med Finnlines till Travemunde. Vi skall ner till Italien och har 60 nätter förbetalda på cheques. Förut var det lätt att lägga in när Roger Modin fixat. Nu har California varit där och fixat, säkert till det bättre, men jag fixar det inte.

Så snälla, kan nån ge mig en fil över campingplatserna som jag kan få in i min Garmin.

F

F.d. 25168

Guest
Sv: Camping chegues cordinater

Her er den ASCI fil och Camping Cheque fil, unzip dem og installer med poiloader til din gps

Bilagor

• Camping ASCI.zip
    56,1 KB · Visningar: 30
  • Camping Cheque.zip
    21,7 KB · Visningar: 23
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 25168

Guest

Förut var det lätt att lägga in när Roger Modin fixat. Nu har California varit där och fixat, säkert till det bättre, men jag fixar det inte.

Bare til info :

Roger's Zip filar ligger ute til höjre under billederne af Garmin, dom har jag inta ändret på :)

F

F.d. 53498

Guest

Tack Carnival.

Nu ligger campingarna så snyggt i min Garmin.

Denna klubbs medlemmar är fantastiska.

Anders

Toppen