• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campercontact

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.782
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Du kan downloade android version i Google play (og sikkert også i App store til Iphone)
Det giver kun ganske få pladser, men du kan købe fuld adgang inde i app-en
Og det skal du så forny i app-en hvert år
 
Senast ändrad:

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Jag hade pro version som gällde till 4april och den fungerar fortfarande men finns det någon som har betalat för den nya appen för den har blivit mycket dyrare verkar som. Den förra kostade 69 kronor har jag för mig.
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.782
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Når jeg kigger i app-en skal jeg betale DKK 75,00 for 12 måneder.
Jer har ikke brugt CC i seneste 2 år.
HBK Stellpladser er efter min mening bedre.
Jeg har tidligere brugt mange kræfter på at indberette pladser og ændringer, og nu vil de så have penge for at jeg bruger mit eget materiale ( og andre brugeres)
Desuden finder jeg, at de har en meget arrogant holdning i deres vurdering af det jeg sender ind.
 

Livsnjutaren

HBK Medlem
Inlägg
841
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
3512
Medlemskap
2024
Jag har abonnerat på campercontact i många år och varje år har jag fått medelande när det är dax att betala för ett nytt år men nu rullar det på gratis fast utan bilder och viss info. Jag använder numera bara gratis versionen som ett komplement till alla andra appar som faktiskt har vuxit ikapp campercontact!
 

Zlatko Schneberger

FD HBK Medlem
Inlägg
2.373
Kommun
Motala
HBK-Nr
31119
Medlemskap
2022
Äntligen efter många mail med campercontact har jag idag åter kunnat köpa appen ,kostade 59 spänn för ett år.Gott! Tycker att den är bra för den fungerar bra offline ,jag har ingen abonnemang på telefonen bara gratis Wifog som fungerar inom Sverige :)
 
Toppen