E
ericssonc52
Guest
Ni som har denna är ni nöjda är inne på att köpa en sådan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
I min så finns det en skiftnyckel upptill i vänsterkanten. Prova denFinns ej som val under koordinater, format!?

ja det var rätt camping men hur får man in det i Garmin?Jag kopierade dina koordinater,
klistrade in dem i Google,
Fick denna träff,
Sen skulle jag skriva in campingen namn i Garmin, eller tala in det.
Visa bilaga 179262
Precis, och det är den hastigheten som gäller om du inte besiktigar bilen i Danmark för "Tempo 100"I Danmark "varnar" Garmin 770 för HB över 3,5 ton, visar 70km/tim resp. 80km/tim..
Har skaffat 100 Tempo behörighet i Danmark sommaren 2019....men Garmin 770 "varnar" iaf..tror nog inte Garmin "känner" till Tempo 100 i DanmarkPre
Precis, och det är den hastigheten som gäller om du inte besiktigar bilen i Danmark för "Tempo 100"
Pre
Precis, och det är den hastigheten som gäller om du inte besiktigar bilen i Danmark för "Tempo 100"
Edit: såg precis att du har bilen Tempo 100-godkänd...