Sv: Campen
Hallå HBK-kompisar. Visst är det fantastiskt att vi kan vrida en genomtrevlig tråd på det här viset! Vems är felet? Ingens! Göran vill förmedla den fina miljön och den trevliga stämningen från sin camping, och lyckas väl med det! Rolle-car känner av Görans beskrivning och lägger lite humoristiskt till ordet "kampen" på Görans beskrivning. Vidhem blir näst intill euforiskt med sin "dikt", den också inspirerad av Görans fina bilder och Rolle-cars tolkning. Sedan kommer jag in med en antydan om ett tidigt fredagsfirande och det kan mycket väl vara här det spricker!

Det är dock inte min mening utan jag vill fortsätta att spinna vidare på den, som jag upplever det, mycket goda stämningen i tråden. Sedan fortsätter Tommy F på den inslagna linjen men en kul tolkning av Vidhems "dikt". Sedan försöker antagligen Göran på ett fint sätt markera att vi gått för långt med sin antydan om T-Röd..., vilket gör att Jimbo går loss på riktigt!

Varpå Göran surnar eftersom det här antagligen inte var vad han menade med sitt inlägg, vilket i sin tur gör att han, förmodligen omedvetet, sågar Tommy F och Vidhem.
Alla i den här tråden har bara byggt vidare på den trevliga stämning som Göran skapade med sina fina bilder från campingen från början. Men pga att vi är så olika, har olika uppfattning om vad som är trevligt, har olika humor och reagerar olika, blir det lätt så här. Tänk på det. Det är oftast ingen som medvetet sabbar en tråd. Vi funkar så här. Det bästa sättet att mildra de här oundvikliga konsekvenserna är att tänka på hur vi funkar, på hur olika vi är! Ta inte saker så allvarligt, oftast är de inte menade så!