• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camoz tv

caysson

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
12176
Medlemskap
2027
Jag har en camoz tv med kopplad parabol, men parabolen fungerar inte här hemma i Sverige. Nu funderar jag på att sätta dit en vanlig antenn och nu vet jag inte vad antennuttaget på tvn sitter. Jag har inte någon beskrivning på tv-apparaten, men jag vet att det finns så mycket folk här i klubben som har mycket kunskap om detta. Det som går från tvn nu är endast en svart kabel som går till satelitmottagaren.
Mvh caysson

J

Jarn

Guest
Sv: Camoz tv

Är du säker på att det är enTV?
Jag hade en Camos i en Hymer som var fabriksinstallerad med en Oysterparabol.
När jag letade efter antteningången fanns ingen.
Efter kontakt med Camos, så berättade de att detvar bara en monitor och ingen TV tuner inbyggd, därav avsaknad av antenningång.

caysson

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
12176
Medlemskap
2027
Sv: Camoz tv

Hejsan Rolandn! Du har så rätt, jag ringde till Elmco och dom sade samma sak, det var bara att köpa en annan parabolantenn och koppla in så ska det fungera. Man lär sig så länge man lever. Mvh caysson

Toppen