• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camos sat

F

F.d. 8949

Guest
Hej jag väntar på att få hem en argos 747 som jag köpt från tyskland min fundering nu är om det är någon som vet om jag kommer att kunna använda den parabolutr som sitter i bilen nu (Camos sat med 2 st recivers) eller om det bara är att göra om den till bojsänke eller abborgrynna?

/Tommy

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Camos sat

Om jeg har lest rett så er det ekstern tuner, så om det ikker funker med den som følger med så kan du lett sette inn en annen. Søking etter sat ligger i antennen og skulle finne de fleste som brukes i Europa - evtentuellt etter en oppdatering av programvaren i antennen - om det er den automatiske utgaven. Camos finnes og som manuell og da er det opp til deg selv å søke frem de sat du skal bruke.

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Har haft en Camos. JR Larmcenter vill ej befatta sig med den eftersom dom aldrig
har jobbat med den. Satelliten för canal digital fanns ej på min mottagare och enligt Camos i Tyskland så verkade det krångligt att fixa detta, så jag slängde ut den. Har den kvar i källaren.

F

F.d. 15562

Guest

Hei.

Ser at du har plockat ned din Camos.
Har vært uheldig og knust plast-toppen (domen) på min egen. Kunne du tenkt deg å selge den domen du har.
Trenger kun plast-toppen/domen.

Mvh
Gunnar
:)

Toppen