Helena o Tom
HBK Medlem
Hej ,vilken typ av CA modul behöver jag för Canal Digitals Depositionskort
till Oyster 85 Digtal CI mottagare.
Mvh Tom
till Oyster 85 Digtal CI mottagare.
Mvh Tom
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Conax CA-modul för Canal Digital Canal Digital TV Modul HD CI+ Art.nr: 136133Har selv 2 forskjellige, den gamle en Conax 4.0 og et nytt Conax fra Strong - begge fungerer ok, men jeg ville i dag velge det nyeste Conax og Strong er et stabilt fabrikat. det gamle kortet mitt har en feil som kommer og går. Just nå fungerer begge.
Strong CAM Conax Canal Digi - Digital-TV - CA-modul skulle være et bra valg.
Om du ikke gikk inn på den avtalen så fungerer kortet som før - men uten TV4, den kanalen har sagt opp avtalen om fri distribusjon med Canal Digital. Jeg har ennå ikke fått mitt depositionskort, CD vil helst bli av med hele ordningen. Det tilsvarende kortet i Norge koster en sum hvert år og ingenting tilbake om en sier det opp.
Har selv 2 forskjellige, den gamle en Conax 4.0 og et nytt Conax fra Strong - begge fungerer ok, men jeg ville i dag velge det nyeste Conax og Strong er et stabilt fabrikat. det gamle kortet mitt har en feil som kommer og går. Just nå fungerer begge.
Strong CAM Conax Canal Digi - Digital-TV - CA-modul skulle være et bra valg.