Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hmmm
De där digitala panelerna ser ju mycket roligare ut.
Undrar om inte min panel håller på och spökar så den måste bytas ut
Magnus, får man fråga vad den kostade?
Sådär får du ju inte göra, det förstår du väl?
Erbjuda mig en extra panel av samma typ jag redan har. Jag har ju fullt sjå med att slita ut den jag har så att jag kan köpa en ny häftigare med gott samvete. Jag vill inte vara smart, jag vill ha roliga prylar..
Du passar också på att försöka lura på en gammal pryljunkie en häftig parabolanläggning?? Skamligt
Frestande men jag har precis beställt hem glasögon, HD kamera och videolänk till mitt återfalls RC FPV project. Det ruset bör räcka någon vecka. eller åtminstone tills jag packat upp och testat grejerna
Har du möjligen en länk till handlaren på Ebay eller var det privat/1 ex ?
Hahaha!
Vi får inte hem bilen än på en vecka, men jag är ändå redan i "shoppar" tagen gällande både det ena & det andra!
1470:- inkl. frakt (Ebay inom EU)
Roger, kanske en x-tra sprillans ny O-digital ändå vore bra för er? 500:-?
Även en automatisk satellit anläggning kanske är intressant, hmmm. får inte plats med det antal solceller jag tänkt!
på 9.2m bil...![]()