• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

byte av brännarsats truma 3002

F

F.d. 53000

Guest
Hej nu kommer jag igen ,min brännare låter som den hostar ,så jag måste nog byta brännarsatsen,jag vet var jag kan få tag på den,men är det någon som har en som är bra så är jag intresserad,har sett att den är delvis sönderbränd ,men nu kommer kruxet är det någon som har bytt den så vill jag gärna ha tips!:wideeyed:

F

F.d. 53000

Guest
Sv: byte av brännarsats truma 3002

:wideeyed:Vilken fantastisk bilklubb vi är ,jag hittade i tråden om gasolen en sprängskiss på trumatic SL 3002 och SL 5002 ,helt otroligt det är väl så att när lär sig att leta ,får man nog reda på det mesta som man behöver veta om både gamla och nya husbilar.

F

F.d. 16156

Guest
Sv: byte av brännarsats truma 3002

:wideeyed:Vilken fantastisk bilklubb vi är ,jag hittade i tråden om gasolen en sprängskiss på trumatic SL 3002 och SL 5002 ,helt otroligt det är väl så att när lär sig att leta ,får man nog reda på det mesta som man behöver veta om både gamla och nya husbilar.

Var hittade du sprängskissen. Har försökt leta men finner ingen :swoon:

Toppen