Anna & Claes
HBK Medlem
Har en 2,3l multijet 2010.
Har något bytt själv och har lite tips?
Kamremsats på nätet hittar jag för kring 1200:-
Har något bytt själv och har lite tips?
Kamremsats på nätet hittar jag för kring 1200:-
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Min högst personliga uppfattning av moderna motorer som det mesta är trång och dj...... svåråtkomligt på, är det allmänna från verkstäderna. Byt allt när vi ändå håller på.
Det tar tio minuter extra att byta vattenpump men vi kan deb. 1000:- extra för de minuterna, och skrämmer vi dessutom upp kunden att en vattenpump som i alla tider har funkat uppåt 20.000mil numera av någon anledning kan paja redan vid 4.000 mil, ger oss en större förstjänst till en ringa arbetsinsats.
Men som sagt, funderingar av en snåljåp som har stora funderingar över verkstadsprisers nivåer i förhållande till verklig arbetsinsats.
Ursäkta. M.v.h. JANKRO.
Om du tänker såhär .Du kör till en Fiat märkesverkstad och ut kommer en typ som kallar dig mannen och har kepsen bakofram ,dessutom syns kallingarna för byxorna har kasat ner över rövballarana .Kan den tönten byta en kamrem kan jag reparera Apollo 13 utan och blinka.