Burstnersolano585
HBK Intresserad
- Kommun
- Piteå
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Finns inga inspektionsluckor eller dylikt för att göra nåt från någon baksida tyvärr. Så det är nog inte lösningen i mitt fall.Det är nog en H3 lampa som ska bytas från baksidan. Sitter fast med en fjäder.
Det är nog en H3 lampa som ska bytas från baksidan. Sitter fast med en fjäder.
Kollat i instruktionsboken, och där finns instruktioner för div. lampbyten - men kan inte hitta någon för just denna lampa, därav mitt försök på detta forumTycker det ser ut som en högt placerad positionslykta, och då kan det knappast vara en H3-lampa.
Mitt tips till frågeställaren är, att först konsultera husbilens instruktionsbok. Vanligtvis brukar det stå där hur man byter byter lampa i "udda" armaturer.
Som är svåra att få tag på via telefon och ligger fem mil bort. Visst får man ställa frågan även här? Känns som att det finns många som besitter kunskap på detta forum, och gör man inte det behöver man ju kanske inte heller svara? ;-)Ett annat välbeprövat knep som ofta fungerar är, att fråga en återförsäljare för husbilsmärket ifråga.
Pålle