• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Byta avtappningsdel i vattentank

• Startad av Startad av F.d. 51413
  • Startdatum Startdatum
F

F.d. 51413

Guest
Hej.
Är det nån som har eller kan ge en instruktion över hur man byter en avtappningsdel i vattentanken? Har en Burstner Ixeo 664. Det gäller delen på bilden.
17990695_1046680282142681_4206063438893534153_n.jpg

Hej
Varför ska ni byta? Har spindeln släppt? I så fall kan det finnas enklare botemedel, jag råkade ut för att en rostfri c säkring rostat, det finns rostfria att tillgå, ganska enkelt att byta och slipper lossa ventilen under bilen.

Öl
Hej
Varför ska ni byta? Har spindeln släppt? I så fall kan det finnas enklare botemedel, jag råkade ut för att en rostfri c säkring rostat, det finns rostfria att tillgå, ganska enkelt att byta och slipper lossa ventilen under bilen.
ja spindeln eller hylsan har släppt Är det enkelt å bytta csäkring , ska kolla å testa

Tillbaka
Toppen