F
F.d. 1286
Guest
Ämnet är avslutat
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Felen upptäcktes efter skrivet avtal dock fanns det en "stjärna" i avtalet där det är skrivet att justering kan komma att ske om fel upptäcks vid efterkontroll.
Tyvärr kan ju den siffran bli väldigt hög om man har otur. I mitt tycke ett fel i kontraktet.
Firman har sagt ett pris på max 20 000:- som vi inte har accepterat. Vi ansåg att det rimligen bör vara max 10 000:-. Då var det sagt - vilken firman bestrider - att det var utan arbetskostnad vilket dom skulle stå för. Nu kostar materialet ca 5 000:- men firman vill ha ca 15 000:- inkl. arbetskostnad!