• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bremens Ställplats baksida

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026
Hej, tänkt länge visa omgivningen bakom ställplatsen, någon kul för vuxna, barn & hundar, klart när det är varmt. Bad resturang finns en färja för överfart till andra sidan, restauranger har mycket goda luncher
Med vänlig hälsning,
Skoogis

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    906,1 KB · Visningar: 12
Sv: Bremens Ställplats baksida

Åt andra hållet har du der Kuhhirten med trevlig biergarten och hyfsad mat Willkommen im Kuhhirten - Ihr Ausflugslokal mitten im Herzen von Bremen
Och orkar man prommenera igenom kolonistugeområdet och över Kleine Weser och Werdersee till Neustadt så finns restaurang Südhaus på Buntentorsteinweg Home - Filosoof im Sudhaus

Önskas fler tips på krogar så har jag nog hunnit prova de flesta då jag bodde där i 6 år. Visserligen flyttade jag hem 2010 så lite kan ha ändrats.

Tillbaka
Toppen