• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Brandföreskrifter

F

F.d. 58547

Guest
Försöker att hitta brandföreskrifter ang tillfällig camping som stått i Husvagn o camping.Är det ngt här som vet ngt.Jaag skall bara se hur många 100 bilar vi får in.Jag vill ju att alla skall få plats.:wideeyed: Susanne

F

F.d. 4879

Guest
Sv: Brandföreskrifter

Ring till räddningstjänsten i din kommun och be brandingenjören komma ut och kolla in läget. Det finns vissa regler att följa men det är också lite upp till var och en vad gäller kommun och objekt vad gäller riskbedömning. Det finns alltid en brandingejör i tjänst och är det ingen olycka just då så är det hans skylldighet att komma under kontorstid och göra en inspektion samt ge dej de normer du ska följa.

F

F.d. 58547

Guest

Det har jag redan gjort förlänge

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 4879

Guest

Ja det låter ju onekligen ynkligt. Ta kontakt med dom i klubben som skötte parkeringen på årsmötet i Floby istället. Det var föredömligt gjort på alla sätt, bättre kan man inte göra en camping!

Toppen