• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bra startsida på internet

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Jag har sedan några år tillbaka hittat en alldeles förträfflig startsida som jag gärna vill dela med mig av.
Den heter www.superstart.se och gör det möjligt för mig att anpassa den helt och hållet efter mina egna önskemål och behov.
I dagsläget har jag huvudmenyerna för väder (alla länder och lokalt), kalender (med noteringsmöjligheter) och egna länkar till de hemsidor som jag besöker regelbundet (istället för Windows bokmärken).
Undermenyerna, som jag kan flytta runt hur jag vill, bland dem har jag valt allt övrigt som jag vill ha lättillgänligt, t.ex. dagstidningarna, alla sökmotorer, TV-tablåer, Webb-TV (allt), Goole kartor och radio (jättemånga radiokanaler).
Starsidan kan kopplas till lösenord, detta medför att jag har samma startsida på olika datorer. En ändring på en bärbar är t.ex. direkt synbar på en stationär dator.
Därutöver finns det en mängd olika ytterligare funktioner och möjligheter till undermenyer eller huvudmenyer om man så önskar.
Detta är den absolut bästa startsida som jag någonsin har träffat på.
Hoppas att den kan komma till nytta för fler.
V-backen :msn_idea:
 
F

F.d. 4406

Guest
Sv: Bra startsida på internet

Jag har Internetstart som startsida.Kolla den,den har allt.
 

V-backen

FD HBK Medlem
Inlägg
1.880
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Bra startsida på internet

Har hittat en relativt nystartad (juli 2009) och användbar hemsida POIbase: What is POIbase? från vilken det går att ladda ner ett program "POIbase" som är gratis.
Med programmet som fortfarande är en betaversion går det att ladda ner en ansenlig mängd olika Europa-POIs till ett flertal olika GPS-fabrikat.
V-backen :wink:


PS Det är ingen startsida, enbart en användbar och bra sait. /DS
 
Senast ändrad:
Toppen