• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Brösarps Backar

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Det är motstridiga uppgifter om möjligheten att tömma kasetten på rastplatsen i backarna. Platsen har ju tömningen utanför huset och jag förstår om man stänger av vintertid men hur är det när det är frostfritt? Stängt?

Ingen som vet?
Så här står det i informationen om kasettömningen:
Typ: Kassettömning
Koordinater: 55°43'09.7"N 14°07'51.9"E
Vid/Intill: Rastplats
Riktning:
Streetview:
Avgift:
Övrigt: Tömningen är borttagen

Och i infon om platsen:
Plats: Asfalt o Gräs m. plattor Vägbeskrivning: Väg 9, S Brösarp Service: HWC, WC, kassettömning, Info, karta Övrigt: Rastplatsen ligger på Österlen med gullvivebackar, äppelträd och utsikt över Östersjön. 190403: Arne HBK 13; Latrintömning borttagen 190623, Jannemickel; Bra latrintömning finns.

När jag var där i april i år var latrintömmningen borttagen, det var bara rören kvar.
När jag återkom i September i år så satt det nya delar på plats, om det fungerar på vintern vet jag inget om.
Arne.

Tillbaka
Toppen