• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bränslerabatter på gång

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Hej alla
Efter trettonhelgen kommer jag att börja arbeta med bränslerabatter. Vi är nu så många så att blir intressant
för bolagen.
Hej dåå
Gert8
 

KuMaNi

HBK Medlem
Inlägg
1.331
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2024
Sv: Bränslerabatter på gång

Är inte SÅIFA ett säkert kort. Verker väl som att Ulf Karlsson på ÅFA AB kan förmedla samma rabatter till oss i Husbilsklubben också. Är väl värt att börja där. Kanske till och med möjligt att vi kan använda våra gamla kort.

Kurt
 
Senast ändrad:

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Sv: Bränslerabatter på gång

Jovisst kommer vi att kontakta ÅFA. Förresten så är dom leverantör åt mej på företagssidan sedan länge.
ÅFA hade annons i Caravanbladet och erbjöd Caravanare rabatter.

En sak bör vi göra och det är så att när vi ser mackar som har lågt pris, må vara ett tillfälligt erbjudande. Idag ser jag displayer som visar 9.99 på shell i Jordbro, dra av momsen 20% och du hamnar på 8:- kronor.
Ett sånt pris är ganska bra, finns inte mycket rabatt att hämta där.
Skulle vilja att när ni ser stationer som visar att dom ligger runt tian på diesel så skriver ni det på den här tråden. Och var i landet det ligger. Det kan vara lägre också och då är det bättre att betala med typ, Visakort för med stationskort gör bolagen rabatten från riktpris och det kan bli dyrare än ett tillfälligt lågt pris så tipsa hä så alla kan få del.

Vad gäller ÅFA som ger rabatt på Preem med tilläggs skylt SÅIFA annars tillägg på 0,34 öre/l
Ger ingen rabatt på gasol och övrigt sortiment i butiken.
Preem finns det gott om i landet.
IDS är OK´s lastbilsmackar som finns sparsamt i sverige men i utlandet . Du får ingen rabatt att nämna utomlands.Finns bara en pump och tillgång till vatten.
Ingen bensin.
OK´s priser med rabatt värt att nämna är obemannade stationer. Inte många men flera bemannade och ofta med MacDonalds som granne.
hälsningar gert8
 
Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.677
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Sv: Bränslerabatter på gång

www.st1.se är en billig kedja som växer så det knakar.Brukar vara billigare än JET.
Det finns även rabattkort på 10% att få.Vet ej var man får tag i dom.:santa-3-icon:
 
F

F.d. 2900

Guest
Sv: Bränslerabatter på gång

hej på er, det finns en sida i datorn med de lägsta priserna i landet. gå in på www.smarto.se hälsn Bengt
 
P

PAM 97

Guest
Sv: Bränslerabatter på gång

ett härligt initiativ av dig och vi kommer att hålla ögonen öppna norr sthlm.
ha en GOD JUL O CH GOTT NYTT ÅR:santa-5-icon:
 

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
629
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2024
Sv: Bränslerabatter på gång

Hej på er :D Jag betalar 9.66:- -40 öre i rabatt = 9.26:- ink moms Hos UNO-X
för Diesel:D Bertil:cool:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Bränslerabatter på gång

Gäller detta hos UNO i Svanesund, undrar kurt.b
 

Svania

HBK Ställplatsgrupp
Inlägg
629
Kommun
Svanesund
HBK-Nr
15
Medlemskap
2024
Sv: Bränslerabatter på gång

Hej Kurt:D Nej det gäller på alla UNO X stationer:D från dag till dag för mig :cool:
 
Toppen