• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Box till parabol

JoYLos

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
2066
Medlemskap
2026
Vi har en Canal digitalbox, som fungerar bra i Sverige. Vi kan bara ta in Thor.
Har nu tänkt att resa runt i Europa och förmodligen södra Italien.
Frågan är: vi söker en box, som fungerar med Canal digital och som kan ta emot de övriga sateliterna?
Hoppas på svar från någon som har en fungerande box.
Yvonné

Sv: Box till parabol

Hvilken type parabol har du, er det en automatisk så er det meget mulig at det sitter en tuner sammen med kontrolleren. Med litt flaks så er det og en CI slot så det du da trenger er en Conax CA Modul (kortleser). Mangler denne muligheten så finnes det en mengde tunere på markedet som kan brukes mot flere satelitter og som støtter Conax - Canal Digital.

Sv: Box till parabol

Jag har en liten Fergerson box som vi körde innan vi fick vårt kort till CD, det som är lite jobbigt är att skapa favoritlista så man slipper bläddra förbi allt man inte kan se men den tar emot alla dom satelliter jag ställer in på vår Megasat, enkla inställningar

12volt 2 amp.

/Thomas

Bilagor

• s-l140.jpg
    s-l140.jpg
    3,2 KB · Visningar: 213
Tillbaka
Toppen