• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Boten finns men kanske soten är värre?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 22252

Guest
Som jag tidigare skrivit har jag kontakt med sjukvården men när man blir dålig så vill man helst det ska vara igår.
Många förslag och plötsligt blev många nykterister vilket jag inte upplevt varken på campingar eller på reseskildringar. Jag läser FASS ofta och mycket innan jag tar någon förskriven medicin till skillnad från andra som blint följer en stressad läkares råd.
Läste i anteckningar min läkare gjort att han missförstått mej helt och hållet och trodde att jag fått prostatacancer vilket jag inte har utan godartad prostataförstoring som de flesta i min ålder har och även min far som fyller 100 om knappt 2 mån.
Ja det var kanske inte någon bra ide att skriva på detta forumet men trodde i min enfald att det skulle vara en bra ide eftersom de flesta här är 70+ och har samma problem. Råd är bra men pekpinnar oftast dåliga. Enkelt att tala om för folk hur de ska vara men de flesta följer inte sina egna råd till andra.
Att hota med hälso och sjukvårdslagen i min tråd gillar jag inte!
Vi håller oss inte på denna nivån, gå och anmäl en massa tv reklam om vitapro och liknande för brott mot lagen eftersom de ljuger hela vägen till graven.
Jo jag har stängt tråden och önskar den ogjord!
 
Senast redigerad av en moderator:

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Förstår din situation Bengtic efter gårdagens telefonsamtal men sprit o dyl hjälper säkert inte dig. Kontakta din läkare igen o stå på dig så att du får en lösning på dina problem. Det är ju det dom är till för. Var rädd om dig
Tack för ett alltid lika trevligt samtal med dig.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen