Sv: Bortfepplad Garminkarta
Kan väre du har for lidt hukommelse efter nye Poi's.
Jeg måtte bruge et 2GB indstikskort for at kunne have detaljeret map på min Garmin.
Innan jeg installarede det nye map med mapsource på indstikskortet, ryddede jeg op i navigatoren efter denne:
"
Så har jeg fået plads til det fulde europakort 2010.20 på min 2GB Nüvi660FM. Det fulde kort!
Først tog jeg en backup af det hele - osse det tar noget tid. Derefter gav jeg mig til at rydde ud:
o Fra roddrevet er fjernet brugsanvisningen nuvi_610-660-670_OM.pdf
o Fra 'Audible' er alle filer fjernet
o Fra 'Garmin' er fjernet et evt gmapsupp.img (additional maps - findes ikke nødvendigvis)
o Fra 'Garmin/vehicle' er fjernet de fleste 'køretøjer' - kun et par stykker er tilbage
o Fra 'Garmin/voice' er fjernet de fleste stemmer. Kun Dansk, Dansk - Nanna og nogle få andre (ialt 26.502 kb) er bevaret
o Fra folderne 'JPEG' og 'MP3' er alt fjernet
o Fra Screenshot (hvis folderen eksisterer) er alt fjernet.
Dette efterlod plads nok til at installere det fulde kort - og så er der endda 104 KB tilovers til nogle få screenshots og en lille CD-plade
"
Grunden til jeg gjorde detta, var at den nye kort ikke viste detaljeret over europa, manglende veje och byer osv.
efter at have frugjort hukommelse på navigatoren och installeret kortet på indstikskort virker alt perfekt ( også med GPI filer med billeder og tekst )