• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bord

F

F.d. 58547

Guest
Hej för tillfället har jag ett bord i dinetten som sitter i en skena på väggen med ett fällbart ben.Nu vill jag byta till ett smidigare vid bäddning tungt o bökigt tycker jag detta är .Tips emotages men inga för 4-5000:- :yes:

Sv: Bord

Hej,

Jag såg i Reimo-katalogen jag fick på Elmia att de har en massa olika teleskop-ben för bord.
Jag letade upp en på deras hemsida som exempel.
Detta har gastrycksdämpare som på en kontorsstol vilket borde göra det enkelt att hissa upp och ner.
Länk:

http://reimo.ms-visucom.de/cgi-bin/r20msvcshop_detail_anzeige.pl?&var_hauptpfad=../r20msvc_shop/&var_datei_selektionen=20071101/14822241404729df1345a7aa.dat&var_kz_anzeige_stuecklisten=N&var_te1=23912&var_transaktionsnr=&var_sprache=&var_navigation_iframe=&var_individueller_text_2=ND&var_individueller_text_3=var_te21_select|Tischgestelle,%20Tischbeine|NDI|&var_reimo_detail_anzeige_zeichen=J"]BORD

Det var betydligt enklare att hitta benen i katalogen kan jag ju säga och jag hittade inte det jag först tänkte på. :spinny:
På mässan tror jag de nämnde någon handlare i Sverige som kunde förmedla Reimos sortiment och jag kan kolla på katalogen när jag kommer hem om det ör intressant.

/Lasse

Tillbaka
Toppen