• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bodels batteriet laddar inte boxstar

F

F.d. 680

Guest
Vi har en Knaus boxstar -08 som inte laddar bodelsbatteriet lampan på manöverpanelen lyser inte! det är en pc-100kn / och ds-300kn som delar ut laddningen Någon som kan ha något tips?

Sv: Bodels batteriet laddar inte boxstar

Om jag inte missminner mig hade medlemmen Tortor här på HBK liknande problem. Kanske kan du kontakta honom. Hoppas att jag minns rätt nu - men jag tror det var ett laddarfel.

Hälsningar från ännu en BoxStar-ägare

Sv: Bodels batteriet laddar inte boxstar

Det är inte nät laddningen som strular utan när bilen är igång. så lyser inte den lilla lampan på manöverpanelen med ett G i och batteriet i bodelen har samma ström(börjar inte ladda när man startar alltså) har mätt och kollat allt nu . är det någon som fått byta kretskortet i fördelningsboxen som sitter under bak sätet vid namn DS-300KN .. Det sitter en 3a säkring med symbolen 2 batteri som det aldrig blir spänning på. allt annat får ström.

Tillbaka
Toppen