• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bloggvändare

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Det kryllar av bloggar på nätet och ibland fastnar jag i en blogg som verkar intressant. Så småningom upptäcker jag att bloggen går baklänges och så utstöter jag några väl valda eder och lämnar sidan.

Finns det ingen app eller liknande som kan vända alla dessa bloggar så att de blir åtkomliga?

Jappe

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Bloggvändare

Desverre er det ikke mye vi som lesere kan gjøre om det ikke er en instilling i bloggmoteren for å få rett sortering - skal egentlig ikke så mye til for den som lager denne bit programvare om det er en blog som bruker en database som lagring av informasjon.

Det finnes eldre blogger som legger teksten direkte i formaterte websider, her er det ikke mulig å lage lesing i valgfri retning.

Amstel

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2025

Så småningom upptäcker jag att bloggen går baklänges och så utstöter jag några väl valda eder och lämnar sidan.
Instämmer helt! Jag känner igen mig! Det är därför jag inte har en blogg och slutar läsa bloggar så snart jag inte hittar varken fram eller tillbaka. Bloggarna passar väl inte min hjärnas strukturtänkande! Undrar varför det är så? Eller är det en brist hos mig kanske? Jag har så många ändå!
Skit i bloggar! När skall du fortsätta med din hemsida? Vi är alla mycket förväntansfulla!
Hälsningar
Julian

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

En blogg är i regel något som man följer dag för dag eller vecka för vecka. Därför är det mest logiskt att man hittar det senast skrivna först precis som på detta forum eller sociala media som Facebook.

Man kan tycka att det skulle finnas en inställning precis som på detta forum att det är valfritt i vilken ordning man vill läsa eller att bloggaren lägger in en länk till bloggens början.

På detta forum under kontrollpanel - redigera alternativ - visningsalternativ för ämnen, kan man ställa in så att man får de nyaste inläggen först, vilket jag tycker är mest logiskt.

Senast ändrad:
Toppen