• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Blivande husbilsägare säger HEJ!

F

F.d. 6343

Guest
Hej!

Per heter jag och blir med husbil i början av augusti. Känslan är ungefär som när jag var åtta år och väntade på tomten. Pirrigt värre! Jag har förut haft båt på 26 fot men kommer nu alltså att konvertera till husbilsägare. Modellen är en Knaus Sport Traveller 500 d årsmodell 2007. För övrigt är jag och min sambo intresserad av musik och latinamerikansk dans typ salsa, cha-cha-chá, mambo m.m. En av våra drömmar är att åka husbil ner till Spanien. Vi gillar både musiken, dansen och maten. Vi tar gärna emot råd och tips inför Spanienresan.
Ha de gott! :music-icon:

Hälsningar från Per i Luleå! :music-icon:
 
F

F.d. 6238

Guest
Sv: Blivande husbilsägare säger HEJ!

Ditt inlägg är så POSITIVT.
Fortsätt i den Andan och hoppas att Ni tar steget.
Hls kurt.b

:D :D :D :D
 

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Blivande husbilsägare säger HEJ!

Hej Peter!
Jag/vi vet precis hur det känns!-Vi skall hämta vår husbil på torsdag 26/7 efter att ha väntat sedan i början av mars.Även vi har sadlat om från båt till husbil och detta är den första.( dethleffs A 7071)
Vilken sorts champagne tänker ni fira med /döpa bilen med ????
Spanien står även på vår lista ,men ngt datum är inte "spikat"

Hälsningar från Lasse o RoseMarie i Roslagen!!!
 
F

F.d. 13931

Guest
Sv: Blivande husbilsägare säger HEJ!

Hej!

Har rest mycket i Spanien och älskar detta land. En kust som är fantastisk är Atlantkusten, costa de la Luz. Den är inte lika känd som costa del sol men underbart vacker. Det finns många pärlor att besöka, beroende på vad man är intresserad av.

Kosmos
 

Robert-110

FD HBK Medlem
Inlägg
9.389
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Blivande husbilsägare säger HEJ!

Välkommen till klubben. Du har säkert mycket erfarenheter att bidra med och här ger och tar vi för att tipsa varandra.
Välkommen sedan som medlem.
 
Toppen