• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blaupunkt Street Pilot

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025
Hej!

Någon som erfarenhet av denna GPS?

Sitter som standard i nya Hobby Husbilar.

Vår har strulat från och till hela sommaren, för att till slut lägga av helt.
Innan så stängde den av sig från och till, och blev samtidigt völdigt varm.:confused:

Någon annan som har liknande erfarenheter?

grete og leif

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
4603
Medlemskap
2025
Sv: Blaupunkt Street Pilot

det er en feil på batteriene i navigasjonen hehvend dere der bilen er kjøpt og få en ny dette er en feil på alle blåpunkt 2009

grete og leif

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
4603
Medlemskap
2025

det er en feil på batteriene i navigasjonen hehvend dere der bilen er kjøpt og få en ny dette er en feil på alle blåpunkt 2009
det var liten vits i å få ny den holdt fra hyssna til varberg måtte på elgiganten og kjøpe ny tomtom .Den funker bra,men vi har ikke backkamera det var noe problemer i mosel vi er nå kommet til spania alfes del pi

grete og leif

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
4603
Medlemskap
2025

Hej!

Någon som erfarenhet av denna GPS?

Sitter som standard i nya Hobby Husbilar.

Vår har strulat från och till hela sommaren, för att till slut lägga av helt.
Innan så stängde den av sig från och till, och blev samtidigt völdigt varm.:confused:

Någon annan som har liknande erfarenheter?
har der fått deres navi til å virke vihar nå vår 3 navi men den blir like varm:mad:

schmid

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
353
Medlemskap
2025

Hej!

Vi lämnade tillbaks vår Street Pilot.

Använder min Garmin 760 i stället.

Har skaffat en 7" skärm till backkameran, och gjort en koppling med orginalkameran.

Funkar kanon!

Verkar vara fel på alla Blaupunkt Street Pilot av samma årgång som vi hade i vår Hobby 09.

Ha det gott!

F

F.d. 25203

Guest

Jag har prövat denna och jag gillade hårdvaran men mjukvaran va väl sådär. sen har den Tele Atlas kartor som är värdelösa i Finland. På Åland så har Tele Atlas med bara huvudvägarna medan NavTec har med varenda kostig. Är det någon som vet vad denna apparat har för operativsystem? Om det är Windows Ce så kan man ju modifiera den och sätta in de program man vill ha och vilka kartor man vill ha.

F

F.d. 3077

Guest

Vi har också en Street Pilot orginalmonterad i vår Burstner,men tyckte att den var för omständig att bruka,så det blev en TomTom som komplement,goda erfarenheter av dessa.
Men när radion är på och man vill ha en snabb kordinat där man befinner sej är ju Street Piloten lättvindig.
Mvh Bernt

F

F.d. 52952

Guest

Har en blaupunkt radio med gps inmonterad( Travel Pilot L2). Har ej kunnat använt den då jag inte har någon svensk instruktionsbok. Någon som vet var man kan få tag på en sådan instruktionsbok. :confused:

Toppen