• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Blaupunkt New York 835

Rospiggen50

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
21695
Medlemskap
2024
Hej på er alla. Vi har blivit med en Burstner Nexxo 2015, och i den sitter det en Blaupunkt New York 835 . Det är en komplett enhet med backkamera/radio/navigator. Alla finesserna fungerar... Men.. Vi kan inte koppla upp telefonen via blåtand.
Har någon erfarenhet av denna "apparat"

elliot easy

HBK Medlem
Kommun
Abbekås
HBK-Nr
9392
Medlemskap
2025
Sv: Blaupunkt New York 835

Vi har en likadan tyvärr:wideeyed: vi har bara haft trubbel med vår hela tiden.
Telefonen har vi aldrig kopplat in via blåtanden då jag ofta kör på headset istället, men det är väl bara att "para" ihop enheterna som vanligt och sedan kommer telefonboken upp i skärmen på Blaupunkten?:mcride:

Rospiggen50

FD HBK Medlem
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
21695
Medlemskap
2024
Sv: Blaupunkt New York 835

Hej. Det är just det som är problemet. Vi har provat tre olika telefoner, men ingen verkar den hitta. Har du något tips så man kan starta ny sökning manuellt? Den verkar bara göra ett försök...

Toppen