• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Biltemas trådlösa backkamera

Nordström

HBK Medlem
Inlägg
111
Kommun
Västervik
HBK-Nr
2994
Medlemskap
2024
Hejsan....
jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet av Biltemas trådlösa bakkameror
 

Kjell1351

HBK Medlem
Inlägg
1.913
Kommun
Huddinge
HBK-Nr
17525
Medlemskap
2024
Hejsan....
jag undrar om det är någon som har någon erfarenhet av Biltemas trådlösa bakkameror
Köpte Biltemas backkameror där 2 kameror ingår. Kostar 1999:- kronor. Monterade den ena som backkamera och den andra under bilen så jag kan se gråvattenavloppet. Fungerar perfekt än så länge. Monterade dem till förra säsongen.
Kjell
 

Defender130

HBK Medlem
Inlägg
441
Kommun
Falköping
HBK-Nr
12162
Medlemskap
2024
Hade Biltemas ”billig” backkamera i förra husbilen. Såg mycket skojigt i den under färd, t.ex. hund i hundbur etc. OBS har själv ingen hund. Var nog vid det tillfället en pick-up med hundbur på flaket. Den blippade till lite då & då, både här och där. Dvs man får andras kameror i displayen under körning!
kanske har blivit bättre sen dess?
 

Roger67

HBK Medlem
Inlägg
3.832
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2024
Det satt en sådan i den bil vi nyligen köpte och den räcker alldeles utmärkt trots att kameran sitter nere vid nummerplåten.
 
Toppen