• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilradio (android) från Kina (Eonon)

Hjulstugan

HBK Medlem
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1594
Medlemskap
2026
Ska köpa ny bilradio till husbilen. Har funderingar på att köpa en från Kina. Det finns jo hur mycket som helst.

Tycker det frestar med en spelare som baseras på android, vilket ger en möjlighet att ladda ner appar som till exempel Spotify m fl.

Har tänkt på märket Eonon. Har någon erfarenhet med detta märket eller andra?

Sv: Bilradio (android) från Kina (Eonon)

Jag köpte en radio på ebay, samma eller liknande enligt länken nedan, funkar fint, det följde bla. med navigation från Igo som är bra, fick länk till nyare version och karta. Trivs man med android så är den ett bra köp, för mej iallafall. Kolla att det blir bra med minne och ny/nyare version av android.
Passar i din2 uttag, jag fick ta bort ett fack ovanför den gamla radion. Fiat 2009.

Joying® Aftermarket Best Android Head Unit, Android Car Stereo, Android Car Radio Audio Joying Quad Core 16 GB Memory In Dash Car Stereo DVD Player GPS Navigation System Android 4.4.4 Kitkat Double Din Head Unit For Nissan Android In-Dash Android GP

Tillbaka
Toppen