• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Billigt men...?

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Billigt men...?

Har aldrig hört talas om vare sig produkt eller företaget som säljer, Men om du googlar på företaget tycker jag man får intrycket av en mycket seriös firma. Det är för mig en viktig faktor för bedömandet av en mindre känd produkt.

Krister N

Jokin

HBK Medlem
Kommun
Borlänge
HBK-Nr
6254
Medlemskap
2025

Jag har ingen erfarenhet av den aktuella produkten, men jag köpte en TV till husbilen från företaget i maj 2011. Det var en Dantax 19 tum LED, som jag förövrigt är nöjd med. Den har väl inte det allra bästa ljudet, men säg vilken TV som har det idag. Företaget verkar vara OK och leveransen gick fort. Inga Problem.

Johan Kinneryd

F

F.d. 30059

Guest

Helt rätt. Jag ringer firman imorgon för att få lite mer info om produkten.:)

chiquita

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
4243
Medlemskap
2025

Hej.
Med företaget är det nog inga problem, jag har handlat av dem och är nöjd med det.

Priset verkar vara helt OK.

Men hur är det med möjligheten att uppdatera kartorna till GPS:en? Annars kan den kännas gammalmodig inom något år...

Lev väl /Roy

Toppen