J
Jarn
Guest
Här är ett tips till er som åker till Berlin och då står på Stellplats Berlin Mitte.
Om ni behöver handla reservdelar, tillbehör eller däck till er Pb eller Husbil, så finns det c:a 200 m från Stellplatsen (vid U-bahn stationen) ett halvt kvarter som är en firma som heter TIP Auto.
De har öppet må-lör 7-20
De är enligt dem själva bland de billigaste i Tyskland. Efter att handlat där ett antal gånger, så kan jag bara hålla med om att de är billiga och att de har otroliga priser på däck.
Tyvärr har de inga priser på sin hemsida.
Ett exempel: Jag handlade förra veckan Bosch Aerotwin Torkarblad A O53S
för ett dubbelpack betalade jag ord.pris 29,90 Euro
Kostar på Mekonomen 610:- !!!! Kanske skall tipsa deras inköpare.
PS 50m därifrån ligger en italiensk restauran Allegro med otroligt bra priser o god mat.
Om ni behöver handla reservdelar, tillbehör eller däck till er Pb eller Husbil, så finns det c:a 200 m från Stellplatsen (vid U-bahn stationen) ett halvt kvarter som är en firma som heter TIP Auto.
De har öppet må-lör 7-20
De är enligt dem själva bland de billigaste i Tyskland. Efter att handlat där ett antal gånger, så kan jag bara hålla med om att de är billiga och att de har otroliga priser på däck.
Tyvärr har de inga priser på sin hemsida.
Ett exempel: Jag handlade förra veckan Bosch Aerotwin Torkarblad A O53S
för ett dubbelpack betalade jag ord.pris 29,90 Euro
Kostar på Mekonomen 610:- !!!! Kanske skall tipsa deras inköpare.
PS 50m därifrån ligger en italiensk restauran Allegro med otroligt bra priser o god mat.