• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Billig gas i stockholm?

Libom

HBK Medlem
Inlägg
458
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2024
Hej..

Jag tog en tur till vänner i norra Stockholm.. Lite lurigt med sommardäck på isiga villavägar.. men fick hjälp att hitta sandbox.. (av husbilsägare..!)
Vet ngn om det finns någerlunda pris-satt gas här uppe? Hemma i skåne köper jag för 220 - 240 kr för P11.. Står mkt på el, men man vet ju aldrig... Jag åkte hit med 2 fulla, men "man vet ju aldrig"..
Tack så länge..

Bo.m
 

Tommy

HBK Medlem
Inlägg
191
Kommun
Håbo
HBK-Nr
515
Medlemskap
2024
Sv: Billig gas i stockholm?

Hej!
Östgöta Camping i Märsta tar numera 295:- för PC 10
Maskingatan 11 195 60 Arlanda Stad
Hälsningar
 
Senast ändrad:

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Billig gas i stockholm?

Aj då...
Svettigt att höja med över 30% !!! -sedan okt då jag handlade där senast-får nog undersöka om det finns billigare alternativ.
Lasse W
 
Senast ändrad:

Gert8

HBK Medlem
Inlägg
1.292
Kommun
Haninge
HBK-Nr
8
Medlemskap
2024
Sv: Billig gas i stockholm?

En sak att tänka på är att mälarcamp i Märsta får hem sin gas på onsdagar och hittils har det varit så att plast k10 har sålt väldigt snabbt, men det kanske inte är så nu på vintern.
Ett annat ställe är FOGAS i Älvsjö på AGA tomten, men dom tar över 300:- men är billigare än mackar iallafall. MEN dom har bara öppet på arbetsdagar och tid.
lycka till hälsar
 
Toppen