• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Billig? europasurf

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2026
Detta erbjudande har vår fiberleverantör för mobilsurf i Europa:

79kr/dygn, pris upp till dygnstaxa 20kr/MB

* Rörlig debiteringen sker enligt Pris per MB upp till maxpriset per dygn. Ingen debitering vid förbrukning över maxpriset/dygn, men hastigheten stryps till 48 kbit/s vid förbrukning över 100 MB/dygn. Hastighet är beroende av besökt nätverk, hastigheter upp till 32 Mbit/s är möjliga. Nytt dygn börjar 00.00 svensk tid. Debitering sker per 1 kB

Man kan således surfa upp till 100 Mb/dygn i normal hastighet för 79/dygn. Använder man inte datorn/mobilen dagligen verkar det vara ett hyfsat pris. Eller vad tycker ni?

Sv: Billig? europasurf

Jag valde i stället Tele2 alternativet där man får 250 MB som kan användas under 30 dagar för 99:-
Testade nu i april/maj då jag var en vecka i Spanien o en vecka i Tyskland.
Fungerade perfekt och det räckte till mig och blev över då jag bara vill komma åt mail, nyheter o DI i princip.
Eftersom jag är lite gammalmodig så använder jag även telefonen att ringa med och det är här som detta paket är extra bra.
Man tar emot alla samtal gratis!
Jag kollade på denna perioden och vi hade tagit emot samtal som varade i 120 minuter, om man då räknar på att det brukar kosta minst 2:-/ min så är ju bara det 240:-.
Alltså ren vinst. Dessutom ringer man billigare med detta paket, så jag kommer att använda det till sommaren igen.

Beställ EU paketet - Tele2

Per MB inom EU Comviq 290 kr/GB

graphTest1.png

Jag valde i stället Tele2 alternativet där man får 250 MB som kan användas under 30 dagar för 99:-
Testade nu i april/maj då jag var en vecka i Spanien o en vecka i Tyskland.
Fungerade perfekt och det räckte till mig och blev över då jag bara vill komma åt mail, nyheter o DI i princip.
Eftersom jag är lite gammalmodig så använder jag även telefonen att ringa med och det är här som detta paket är extra bra.
Man tar emot alla samtal gratis!
Jag kollade på denna perioden och vi hade tagit emot samtal som varade i 120 minuter, om man då räknar på att det brukar kosta minst 2:-/ min så är ju bara det 240:-.
Alltså ren vinst. Dessutom ringer man billigare med detta paket, så jag kommer att använda det till sommaren igen.

Beställ EU paketet - Tele2

Roland, detta verkar väl vara ett tilläggspaket när man redan har ett abonnemang hos Tele2.

Vid beställning skall man ju ange sitt telefonnummer!

Kåre

Roland, detta verkar väl vara ett tilläggspaket när man redan har ett abonnemang hos Tele2.

Vid beställning skall man ju ange sitt telefonnummer!

Kåre

Ja, det stämmer och vill man bara ha det i 30 dagar så får man säga upp det direkt.

Tillbaka
Toppen