Sv: Bilen läcker diesel!
Hej Bengt-Åke!
Jag vill gärna förklara för andra, lite bakgrundsfakta
Precis efter att jag skrev mitt första inlägg om detta och sänt iväg det till husbilsklubbens forum, ringde telefonen. min man satt och pratade med bärgaren i telefonen, mycket oväsen där eftersom bärgaren var ute på annat uppdrag. Jag blev väldigt överraskad och glad över att någon redan läst mitt inlägg på forumet, hela situationen var ju lite läskig just då. Missade därför tyvärr ditt namn, men det känns ju fantastiskt att någon bryr sig och är så hjälpsamma att de till och med hjälper till per telefon. Du pratade också med min man och gav tips på felsökning. Vi är väldigt glada för hjälpen. Tusen tack!
Pizzan var något vi hade planerat att åka och köpa denna kvällen, vi hade inte tagit med så mycket mat denna gång, men vi hade köpt bröd och älgkorv på marknaden i Ed, så det fick det bli istället. Kändes lite olustigt att använda gasolen till tekokning, men maken säger att det inte är farligt med diesel...
Vi får se om vi får tillbaka bilen, försäljarfirman var väldigt ledsna över händelsen och skulle hämta den i Uddevalla, för att köra hem den till Sollebrunn.
Vi kanske ses till helgen!
Mvh Rune/Gro