• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bildetiketter

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
När man för musen över miniatyrbilderna i en fotomapp så kommer det upp en etikett om man låter pekaren vara stilla på en bild. En bra funktion där man kan få fram en hel del om bildens egenskaper på ett behändigt sätt. Den funktionen har försvunnit för mig och jag vet inte hur jag ska få tillbaka den.

Detta har hänt tidigare och den gången fick jag hjälp här på forumet om jag inte missminner mig! Någon här som vet var man reglerar den funktionen?

Jappe
 
S

StorDansk

Guest
Sv: Bildetiketter

Hej Jappe, felet ligger nog att hitta i din webläsare, vad har du för läsare och vilket operativsystem har du på din dator?
Är det en sådanhär du kallar bildetikett? Testa på lite olika bilder och hemsidor, det finns inte sådana på alla bilder på nätet, de måste programmeras dit.
 

Bilagor

  • JappesAvatar.jpg
    JappesAvatar.jpg
    15,9 KB · Visningar: 139

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
17.586
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Bildetiketter

Jappe, prova med att gå in under "verktyg" och klicka på "Kompabilitetsvyn"
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Bildetiketter

Där satt den, Gunnar! Jag gjorde inte riktigt som du föreslog (Firefox) men du ledde mig på rätt spår! Tack för hjälpen! :):):)

Jappe
 
Toppen