• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilder med Lumia.

F

F.d. 58601

Guest
Försökte sätta in en bild till HBK men vet ej hur måste flytta den till en Android då gick det. Har massor bilder i min Lumia.

finns det nån som vet?

Leif

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Bilder med Lumia.

Gör som med iPhone/iPad och Android, använd Lumians webläsare, skriv text och bifoga bild.

F

F.d. 25023

Guest

Det går inte. Lumias Windows-OS klarar inte att hitta bilderna med HBK's system. "Browse"-funktionen fungerar inte.

Jag tar omvägen via MacBook, bilderna skall ju dit ändå.
Fast visst vore det enklare och snabbare att ladda dem direkt från Lumia.

Jag har lämnat alla andra kamerorna jag haft, Lumians kamera är outstanding! Snabb, enkel och producerar de bästa bilderna.

jyrki

F

F.d. 58601

Guest

Samma här har en gammal Nexus dit jag flyttar bilden först sedan använder jag Lumias internet delning när jag sänder.

Leif

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Hva med IOS trikset for å legge inn flere bilder, Windows Phone har jo innebygget opplasting til OneDrive (tidligere SkyDrive) som standardfunksjon og til andre moln som opsjon. Klipp lenken til filen og bruk den som bildereferanse.

På den andre side finnes det sikkert en utforsker app som kan installeres, skulle tro den igjen blir brukt av webleseren når en webside (HBK) skal velge en fil til opplastning. Har ingen slik telefon selv så jeg kan ikke teste - men det fantest et tillegg vi brukte på tidlige htc windows telefoner før 2008.

Toppen