• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller nu även för kalenderåret 2026.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bilbarnstol i husbilen???????????

F

F.d. 12017

Guest
Finns det någon här som har ett bra tips på en bilbarnstol ( 2 år) som passar fint i en husbil? Man vill ju inte montera alltför mycket varje gång den ska väck för kvällen......

Sv: Bilbarnstol i husbilen???????????

Jag har köpt en stol på Micro som inte behöver sättas med remmar i golvet. Just nu (hon är snart 2 år) åker hon i den baklänges i trepunktsbältet i husbilen och när hon blir större kan hon även använda den för framåtåkning i bilen. Fördelen är just att den är lätt att flytta om det behövs och den växer med henne i flera år framåt. Fram till nu har vi använt hennes vanliga bilstol som vi fick spänna fast med remmar i ramen under sittplatsen men det var lite besvärligare att flytta den...

Kicki

Tillbaka
Toppen