• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Betala med paypal In-app?

F

F.d. 14324

Guest
Hej, jag undrar om det är någon som vet om något sätt att betala ett In-app-köp med hjälp av paypal?

Anledningen att jag frågar är för att jag inte lyckas få mitt bankkort att fungera för att köpa appar i googleplay, jag lyckades komma runt det problemet genom att använda paypal för betalningen av en app, men när jag vill köpa till saker i appen så kommer jag inte på något sätt att kunna betala med paypal.

Tacksam för svar, Jocke

Lasse N

FD HBK Medlem
Kommun
Mjölby
HBK-Nr
2634
Medlemskap
2022
Sv: Betala med paypal In-app?

När det gäller paypal så vet jag inget. Men om Du loggar in på din banks hemsida så bör Du där kunna ange vilka länder som kortet skall gälla i, samt om det skall gå och betala med kortet via internet.
Lasse

F

F.d. 14324

Guest

Jag misstänker att du kan vara nåt på spåren Lasse, mitt kort fungerade inte men det gick alldeles utmärkt med min frus kort, jag har aldrig betalat via internet tidigare så jag ska nog kolla upp med banken om det är där skon klämmer. Tack :)

mvh jocke

F

F.d. 55554

Guest

Kul att du vill testa Head up, funderar på det jag med, men är lite feg.
I övrigt är jag nöjd med Sygic.

Jojje

F

F.d. 14324

Guest

Det är inget tveka på Jojje, jag har varit ut en sväng ikväll och jag lyckades få igång heads up och jag måste säga att 38 Kr är appen/app-tillägget helt klart värd. Jag ska testa den i dagsljus även om jag tror mig veta hur det kommer att fungera.. jag har haft fel en gång förut så jag kan ju bli positivt överraskad.

I mitt fall blir jag mer och mer övertygad om att mitt bankkort är spärrat för internetköp. Det kanske är nåt jag aktivt valt nån gång eller någon bock i en ruta som jag inte markerat, mevetet eller omedvetet. Sygic gick bra att köpa med fruns paypal men det när det kom till In-app köp så blev det värre och bankkortet krävdes.

mvh jocke

F

F.d. 53078

Guest

När jag betalar pá internet sá beställer jag ett virtuellt kreditkort med samma summa som jag skall köpa för. Dá elimineras alla problemen. Prata med din bank.

Toppen