K & P Express
HBK Medlem

Nu när EU direktivet har börjat att gälla gick priset upp för gasolkollen från 80kr till 150kr, 87,5%!!!
Men det är ju som sagt frivilligt, säkerhet kan man inte värdera i pengar...
Hur som helst så ligger hela

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Besiktningen närmar sig, vår första skall ske mellan 1 Okt i år och 28 Ferb, nästa år. Valet är då att besiktiga innan bilen ställs av och pallas upp för vintern eller ta sig besväret att väcka bilen ur vinteride. Ställa på den, köra på sommardäck till besiktning, få underkänt p.g..a sommardäck? Ombesiktiga i några månader för att få godkänt när den åter får köras på sommardäck.
Och vad händer om det är vinterväglag den 1/10?
Har jag missat något?
Leffe
Besiktade bilen idag, 300kr för bilen, 150kr för gasolkontroll (frivillig).
Nu när EU direktivet har börjat att gälla gick priset upp för gasolkollen från 80kr till 150kr, 87,5%!!!
Men det är ju som sagt frivilligt, säkerhet kan man inte värdera i pengar...
Hur som helst så ligger helasäsongen framför oss som ett oskrivet blad, bara att börja fylla bladen... underbart!
![]()