• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ben till Thule Omnistor 5200/1200

bassebirgersson

HBK Medlem
Inlägg
21
Kommun
Partille
HBK-Nr
34429
Medlemskap
2024
Vi har sumpat ena benet till markisen och enda shopen jag hittar tar 2.300 sek !!!

Det borde finnas någon som byter markis och kan sälja, eller någon reservdelsbiutik. Det ska inte behöva kosta SÅ mycket.

Alternativt någon i göteborgsområdet som kan låna/hyra ut ett ben vecka 31.

Hjälp!
 

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.744
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Montreal

HBK Medlem
Inlägg
11.744
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Varför inte kolla på Bauhaus eller Hornbach vad de har för aluminiumrör. En tvåmeters längd borde väl räcka och sedan göra någon provisorisk infästning eller kanske byta ut en del av den skadade delen.

//Michael, medlem
 

anki&lars

HBK Medlem
Inlägg
210
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
29123
Medlemskap
2025
hej
Jag vet att det finns EU direktiv ,föreskrifter , om allt .Men det jag inte visste var att det fanns HBK tycke om inlägg.
Det var ett förslag om att kanske kunna använda något som går att reglera höjden och sen använda till det som den är avsett.
det var aldrig avsett att ersätta ett ben.
 

bassebirgersson

HBK Medlem
Inlägg
21
Kommun
Partille
HBK-Nr
34429
Medlemskap
2024
Tack för alla tips! Det var svårt att hitta så nu har jag beställt från Forsbergs Fritidscenter som kunde leverera omgående. Det får kosta helt enkelt.
 

matse

HBK Medlem
Inlägg
510
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
18844
Medlemskap
2024
Toppen