• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Behov av hjälp-Helsingborg

Helene & Micke

HBK Medlem
Kommun
Landskrona
HBK-Nr
4993
Medlemskap
2025
Hej!
Vi behöver hjälp av någon i Helsingborg med omnejd, som har parabol med CI- modul.
Vi behöver veta om vårt kort och CI-modulen fungerar.
Finns det någon som kan hjälpa oss.
Vore tacksamma.

Med vänliga hälsningar Micke 0708-765 307

Arkilles

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
7551
Medlemskap
2025
Sv: Behov av hjälp-Helsingborg

C.I. plats är ett sorts kortfack där du kan sätta in en CA-modul för att kunna se kanaler från ett abonnemangskort. Om TV:n/boxen har en C.I. plats så kan du alltså använda ditt digital-tv abonnemang i TV:n med en CA-modul, de modeller som saknar C.I. plats kan endast ta emot de fria digitala kanalerna (SVT1,2,4, mfl).
:mh4:Bengt

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Arkilles, det du skriver stemmer for bakkenett - for satellitt sendte program så kreves det programkort for alle Nordiske kanaler med unntak av et par kanaler drevet av kirkesamfunn. Det er 2 leverandører av signal, Canal Digital og Viasat. CA modul fra Conax brukes med Canal Digital. Offisielt finnes det ikke CA Modul for Viasat.

Kristina & Janne

HBK Medlem
Kommun
Motala
HBK-Nr
5719
Medlemskap
2025

Jag hade problem med en mottagare och kunde inte avgöra i vilken del felet satt. Då ringde jag Elgiganten och frågade om jag kunde komam förbi och testa, vilket gick bra.

Så kanske ni kan kolla med någon butik i er närhet? Elgiganten, Siba, Expert eller vad som.
Om ni nu inte hittar någon i närheten.

Toppen